tirsdag 15. november 2011

Fyrstikkesker.

Fortsette sterkt me oppdateringe! I dag fikk jeg avsluttet de siste fyrstikkeskene mine. Har brukt rester av pynteark fra hist og pist, samt Pion Design sine vakkre utklippsark med engler på. Når sant skal sies så er det ikke bare enkelt å skulle pynte disse små tassene, men kom over en snop snop ide på en av favorittbloggene mine:  http://mariannespapir.blogspot.com/2008/08/fyrstikkesker.html. Denne dama har utrolig mye spennende ideer å by på, og jeg tror jeg må prøve meg på denne patenten neste gang jeg skal pynte fyrstikker; Å lime to og to små esker sammen! Ser ut til å være akkurat passe store og en smule lettere å dekorere ;o)

Men her kommer i allefall et lite utvalg av resultatet hos meg for denne gang:






- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar