torsdag 1. desember 2011

Bryllupsbok :)

Blir litt dårlig med "nye" prosjekt her nå frammover, siden veldig mye av det jeg lager er julegaver til familie og venner. OG siden flere av de er flinke til å se på bloggen min, vil jeg ikke røpe for mye av hva som ligger unner treet i år ;)

Derfor legger jeg ut litt gamle prosjekter jeg har hatt mye morro og kos med. I dag har jeg lyst å vise fram dette utradisjonelle bryllupskortet jeg laga i vår, da søskenbarnet til min kjære samboer giftet seg: Ei bryllups bok:o)



Inni boka la jeg dette heftet med flere hvite felt, hvor alle som var med å spleiset på gaven til brudeparet kunne skrive en liten hilsen.

Og selvfølgelig litt sjokolade ;o) Aldri feil det vel?


Nå er det tilbake til julegaveproduksjon her.
Ønsker alle en fin kveld videre.

- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar