fredag 16. desember 2011

Origami.

Jeg klarte ikke motstå å prøve denne bretteteknikken da jeg så Mariannes fantastisk vakkre kreasjon! Joda, jeg knødde så vist en god stund med å brette hit og dit, og papiret jeg brukte var nok litt i tykkeste laget. MEN jeg må si meg fornøyd med resultatet til å være nok et "førstegangsprosjekt"...  (og da ser vi bort i fra de lite kledelige hjørnene!) Disse eskene egner seg som små gaver, og blir fort et blikkfang på bordet enten den inneholder sukkerbiter hos bestemor eller twist som hos meg :D

Jeg har brukt et maja design ark med tosidig møster her. Bordene er puncet ut av en MS puncher som jeg virkelig er glad i, men som desverre ikke har en hjørnepuncher... No jeg kom på litt for seint! Lærte noe i dag også ;) Halvperler fra panduro og div blomster pynt fra North Star.


Også litt twist da, så klart ;o)
Loppekassa neste, riktig god natt til store og små!

- Elin

2 kommentarer: