tirsdag 13. desember 2011

Tag- ish?

Hei hei. Og nei og nei... Tulla ikke da jeg sa at jeg ikke har teket på tags! Trenger seriøst opplæring på denne saken, så om noen har gode tips og råd å komme me så er jeg evig takknemlig. Men jeg prøver da i det minste.. det blei tre stk tag-ish lignende ting i går, alle skal være på norgesglass med noe godt oppi :o)



 Har brukt Nelli Diesene mine som jeg er så gla i, mønsterpapiret fra nydelige Maja Designs Vintage Winter og på det største hjertet hjemmeprodusert bakgrunn. (Typ krøll sammen et kopipapir, krøll ut igjen og farget med Tim Holtz Ranger Distress Tea Dye, eller annen type sverte om man vil.) Vanlig rød kartong fra bazzil og stempler fra Kort og Godt :)
 



- Elin

3 kommentarer:

  1. Denne var nydelig, en hyggelig gave å få :)

    SvarSlett
  2. Takk damer :O) Setter stor pris på tilbakemeldinga! Er ikke alt man blir like fornøyd med, men øvelse...

    SvarSlett