onsdag 21. desember 2011

Trifold bursdagskort.

Her er hva jeg har puslet med i går og i dag. (i mellom skiturer, husstell, barnepass, jobb og andre førjulssyssler!) Driver å lager diverse med pions vakre ark om dagen, siden jeg har tenkt å hive meg med på konkuransen om å bli medlem i Design Teamet deres :o) *kryssekrysse*

Mitt første prosjekt blei da et Trifold bursdagskort. Etter å ha fått værdens største AHAAAA her om dagen, hvor jeg oppdaga at jeg hadde inch på skjærebrettet mitt, har mye gått som en lek. Arkene er fra Pion Designs Minnenas Ateljé, har brukt spelbinder til fronten. Blomster og stemplene er fra North Star Stamps. Bling fra Kaiser og kartongen i bunn er bazzil.




Nå blir det snart litt roligere tider her. 27 desember reiser vi på besøk til familien min i nord norge, og det blir derfor lite produksjon i perioden 27 desember til 8 januar. Jeg tenker alikevell å ta med min kjære laptop og vil oppdatere litt nå og da, noen bilder fra julegavene ol. Men før den tid kommer nok noen flere pion prosjekt!

- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar