mandag 2. januar 2012

Nytt år og nye muligheter.

Da var det nye året startet og blanke ark ligger klare til å fylles. Jeg er fortsatt hjemme i nord og koser meg stort med familien min her, men om ei lita uke reiser jeg tilbake til hverdagen og hobby rommet mitt... Er nok det siste jeg gleder meg mest til. Hadde ikke trodd det gikk ant å få abstinenser av manglende kreative utfoldelser, men der tok jeg feil! Men før hjemreise ser jeg veldig fram til et lite besøk på hobbyrommet til ei veninne her i nord, det blir stas.

Tenkte å vise fram nok ei renovert sko-eske. Denne laget jeg til yngste jenta da hun blei født, for oppbevaring av alle helsninger, kort og div minner opp igjennom årene.


Har brukt en helt vanlig sko-eske (størrelse barnesko) og dekorert med disse lekre arkene fra Me&My Big Ideas. Bokstavene er gamle Hama bokstaver, slike de brukte til å lage tekster med i smalfilmene før i tia! Som dere ser så blir ikke esken like fin på innsiden, men utsiden gjør susen når den skal stå på hylla og samle støv :o) Jeg velger også å holde disse oppbevaringseskene helt enkle hva pynt angår, slik at de skal kunne stables og flyttes på uten at jeg ødelegger pynten.


- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar