søndag 26. februar 2012

En Liten Hilsen

Sliter litt med pc for tiden , så har ikke fått vært innom hær på en stund nå. I kombionasjon med at jeg har besøk fra nord og at eldste jenta har logget med 40 i feber de siste to dagene, har det blitt lite kreative utfoldelser og enda mindre oppdateringer her. Men jeg har støtt noe på lur som ikke har blitt vist fram før. Tenkte å vise dere et *tamtamtamdaaaaaa* POSEKORT :D Hahaha intet sjokk det vel, men en litt annen vri på posen min her da:

Har letet fram denne skjønne Magnolia jenta som har fått sine farger fra promarkers og prismacolors. Papirposen har jeg brettet i to slik at jeg får et naturlig kort og en tag-lomme inni. Jeg har punchet kanten med en MS puncher og deretter svertet alle kanter. Har brukt mønsterark fra Maja Design og Me and My Big Ideas, samt brun bazzil kartong. Tekst utenpå er fra stempelglede, og tekst på tagen fra NSS. Ellers består pynten av swirler fra Magnolia, litt halvpærler, roser fra NSS og en hjemmelaget kaffetag.

Jeg kjøpte meg Snow Effekt fra papirpikene sist besøk på Gjøvik, og denne har jeg virkelig falt for. Den gjør seg utrolig godt både på kanter og blomster for å live opp litt. Er det noen av dere som har erfaring med denne "sparkelen" som har gode tips til andre bruksområder?

- Elin

6 kommentarer:

  1. Åhh ett sånt underbart fint kort
    Kramis

    SvarSlett
  2. woooooooooow, Elin, this is fantastic! The image is super cute, I normally don't like the "old" images from Magnolia, but this one is really sweet. Fantastic work!
    Hugs, Alessandra

    SvarSlett
  3. Nydelig posekort!!
    Snow Effekt har jeg ikke hørt om før, men det høres spennende ut : )

    SvarSlett
  4. Søde posekort, det sne efekt har jeg ikke prøvet, men det gir da en skøn virkning. knus morkaren.

    SvarSlett
  5. Tusen takk damer <3 Snow Effekt var morro å leke med, og synes også det gir en sprek effekt på såvell blomster som kanter, motiver og annen pynt... Passer godt til den litt gammeldagse, rustene stilen :)

    SvarSlett
  6. Knallfint posekort.
    Og så effektfullt med den snøen...likte det godt jeg.

    Klem Kjersti

    SvarSlett