torsdag 1. mars 2012

Fritt stående Pop-up.

I siste utgave av "Ett Trykk" var det vist en haug med flotte *Free standing pop up card* som sto på egen hånd. Det fulgte også med en trin for trin veiledning til hvordan man kunne lage disse kortene og jeg klarte selvfølgelig ikke motstå å pøve! Jeg skal innrømme at dette ikke var helt min type kort, og det er en viss fare for at det ble med dette ene :) MEN jeg har da prøvd...

Mønsterark fra Pion, Stempler fra Stempelglede og motiv fra et pion klippeark. har dekorert helt enkelt med en kirsebærblomst (som jeg for øvrig synes er vanskelige å bruke pga størrelsen), rose og noen halvperler samt blonder på kanten og en perlerad :)
Jeg har brukt en spelbinder til å tegne rundt formen på toppen av tagen min. I etterkant ser jeg at arket jeg brukte her, med stor sansynlighet blei for tynt, og derfor ville ikke kortet stå pent. Greit å huske i fall man skulle lage slikt igjen :)

Nå skal jeg innta horisontalen her, og pleie Mr.Influensa som har hersket her den siste uken. Størstejenta er frisk nå heldigvis, men mamman har overtatt og det er ikke mye morro med feber og snørr og gørr :p Trøsten er at det går over! Også krysses fingre og tær for at minstemor ikke får samme elendigheten, for denne runden var hard.

- Elin

6 kommentarer: