mandag 16. april 2012

Pose kos.

Da var jeg tilbake i sør og kan koste støv av bloggen min igjen! Lenge siden det har vært noe liv her nå. Tenkte å vise frem noen enkle posekort i min vante stil.
Kort nr 1 er laget på brun papirpose og punchet med MS punch. Resteark fra Pion Design. Kantene er svertet og rufset. Tekststempel fra Stempelglede er stanset ut med spellbinders. Dekor er gardenia fra Hobby Himmelen, roser fra NSS og halvperler, samt en rest blonde og osteklut.
Kort nr 2 er laget på hvit papirpose, punchet med Isabella Magnetic Multi Shaper og også her er restene fra Pion Design. Har brukt en kakeserviett bak bildet og dekorert med blonderester, gardenia fra Hobby Himmelen og små hvite blomster av ukjent opphav. Stempel fra Stempelglede også her.

Håper alle har hatt en fantastisk påsketid og har nytt den til det fulle, det har i allefall jeg :) Nå er det tilbake til hverdagen og snart tilbake til en ny hverdag! Permisjonstiden min er over i slutten av mnd og det betyr tilbake til jobb igjen! Gleder meg veldig til akkurat dette, selv om det betyr mindre tid til minstemor, familieliv og hobbyvirksomhet. Men man får ta seg den tid man trenger, eller hur?

- Elin

2 kommentarer: