torsdag 3. mai 2012

Konfirmasjonstid.

Vår og varme på østlandet! Livet nytes med hagearbeid, gode familiestunder, grilling og kos. Isped litt jobb også. Og selvfølgelig litt papir <3 Dagen i dag er grå og arbeidspause, så jeg koser meg med hobbybordet!

Ville vise dere mitt aller første konfirmasjonskort!
Laget med nydelige papirer fra Pion Design, etter en mal som sto i sist utgave av "Ett Trykk".
Tekstene er begge fra en Kort og Godt plate, og blomster er fra NSS.
Halvperler fra Kaiser. Har brukt spellbinders til ovalen, og den lekreste MS puncher på kanten.




Håper godt folk har en fin dag, det har i allefall jeg så langt og bedre skal den bli! På tide å få færdig kalenderen min som jeg har hatt i hode så lenge... Jeg har jo faktisk begynt å lage ting til meg selv til en forandring!

- Elin

3 kommentarer:

  1. Tusen takk snille Kjersti ^^

    SvarSlett
  2. Hvor er de søde Elin, i dejlige farver og på smukt papir. knus morkaren.

    SvarSlett