torsdag 12. juli 2012

Carte Postale - En liten postkasse!

Hei hopp.
I dag har jeg en hærlig liten sak å vise fram! Det er min tur og poste på DT bloggen vår, så ta en titt HER om du vil se orginalinnlegget :)
Ukens tema er den siste kolleksjonen til Pion Design: Grandma's School Book, og jeg fikk en helt hærlig DT pakke i posten for noen dager siden som jeg har mollkoset meg med <3
Har hatt et prosjekt liggene som jeg lange har hatt lyst å teste, nemlig å lage en postkasse!
Og når elstejenta mi er helt postgal, er det vel på sin plass å få sin egen private postkasse utenfor romdøra si vel? Så slik ble resultatet mitt:
Jeg har brukt matrealer fra netttbutikken til Live & Love Crafts.
Papirene er fra  Grandma's School Book 12 x 12; Forest og  Leaves.
Kleshengeren er fra Maya Road, det lilla båndet er fra Reprint og den skjønne Hortensia blomsten 
fra Kort og Godt.
Carte Postale  stempelet er fra  Inkido, og den nydelige jenta er




Har du lyst å prøve deg på en postkasse du også? Ta en titt HER da vel.
Du finner mange flotte linker til andre tutorials her også, så her er bare å la seg inspirere i fleng!

3 kommentarer:

  1. Fantastisk lekkert !!
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Fantastiskt inspirerande projekt; antar att dottern blev mycket glad! Och den dar stampeln ar val fran Kort og Godt misstanker jag...saaaa fin! Jag gillar jattemycket hur du fast det lilla kuvertet i galgen.

    Kram,
    Sandra

    SvarSlett