torsdag 6. september 2012

Jegern min!

Hei hei.
Det er høst og nærmer seg jakttid med stormskritt, så hvorfor ikke prøve seg på dette temaet som inspirasjon?
 Fra 10 September til 23 Desember er jeg mer eller mindre enke, da enkelte her i huset driver å springer rundt i skogen døgnet rundt om han kan ;)
I det minste ser han meget bra ut mens han gjør det, så da måtte han dokumenteres!
  Nå er ikke LO'er min sterkeste side, men noen ganger får jeg bare SÅÅÅ lyst å prøve. Så her er resultatet:

  Riddersholm Design hadde det perfekte mønsterarket til denne LO'en: Chanel. Siden bildet mitt hadde veldig mange klare farger, valgte jeg å bruke minst mulig farger utenom: Jeg dyppet et glass i Hvit Gesso som jeg har laget ringer med. Litt hvit bølgepapp og Naturtråd/Hyssing er plassert bak fotoet, også har jeg brukt litt hvit tyll for å få litt bevegelse. Ringene på bildet er laget med pebbles, da jeg ikke syntes roser passet seg på en maskulin LO :p

Jeg har brukt Gesso rundt kantene på bildet, og fant fram en rådyr charm og et hjerte i roteskoffa. Du kan finne Rådyr og Bambi charms hos Live & Love Crafts som er ganske like denne. 
Teksten er laget med transparent dymotape, og de store bokstavene er gamle Hama bokstaver fra smalfilmtiden.

Tekte også å minne dere på at vi nå har en ny utfordring i LLC bloggen vår;

 

- Elin

4 kommentarer:

  1. Hvor er det godt, her kan man tale om at papir og billede passer perfekt sammen. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Joda, slike buttons lager jeg på bestilling med bilde/tekst etter eget ønske. Du kan også tite på www.dinbod.no og søke på Bibbis så ser du en del som jeg har laget. Om du trykker på buttonsproduketer under etiketter kommer det også opp mer av hva jeg kan lage inne på bloggen. De koster rundt 25,- pr stk

    SvarSlett
  3. ...och vad gör Elin medan mannen är ute och ränner i skogen? Det är inte så att det passas på att scrappas lite då? Jag önskar min man också vore jägare så man blev av med honom lite då och då och kunde pyssla i fred. :-) Men han gillar att fiska…och ha med mig som sällskap…så idag ska jag visst släpas med… Superläcker LO: verkligen enkel och ren, vilket gör att det underbara pappret och foto:t står fokus. Ha en fin helg!
    Kramiz, Sandy

    SvarSlett
  4. Hehe Jaaah må scrappes litt da forstår du vel ;) men det kan bli for mye av det gode også, så forsiktig med hva du ønsker. God helg til deg også Sandy!

    SvarSlett