torsdag 25. oktober 2012

Angels Delight

Jentene i Live and Love Crafts DT har denne uken fått det perfekte tema å skape etter: 

ENGLER!!!

Ja jeg er en englejente; Jeg elsker dem i alle fasonger, farger og størelser, og snille Sandra sendte dette nydelige arket til meg i sist DT pakke:
Vintage Angels fra Inkido:






Disse bildene er lette å forelske seg i, og noen ganger litt vanskelig å bruke fordi de er så vakre i seg selv. Jeg har laget en kalender for det kommende året 2013 med en av disse i fokus:


Jeg har brukt hard papp som bakgrunn og brukt min Vintage Photo Distress Ink Pad på kantene.
Mønsteraket er fra Pion Designs For Mother koleksjon; Blue Pantsy.
Dette arket er forresten PÅ SALG hos LLC nå, om du har lyst å teste det selv :)
Jeg har brult hvit bølgepapp bak bildet, og som alltid stemplet litt her og der.
Tekst- og bakrunns stempel er fra Kort og Godt.
Jeg har brukt Shabby Seam Binding, også kjent som skrukkebånd, for å lage sløyfe og oppheng på kalenderen.


Tusen takk for at du titter innom meg!
Om du har lyst å vinne £25 Store Voucher hos LLC må du skynde deg å melde deg på
 Oktober Utfordringen vår. Den er åpen til 31 Oktober :)

- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar