lørdag 6. oktober 2012

Sjokolade til jul?

Her er forberedelsene til julemesse i gang for fult, og hvem blir vel ikke glad for sjokolade til jul???
Synes Toffifee er den perfekte lille gaven, enten det er alene eller sammen med noe annet.
Derfor blir det mange dekorerte esker, og her er to av dem;
 Den øverste er pyntet med ark fra Maja Design, teksten er fra samme arket. 
Bilde er fra Digital By Janet, og jeg her svertet kanter + en kakeserviett bak bilde. Litt blonder, organzabånd, halvperler og en snøkrystall charm har kommet med:)
Her har jeg brukt litt resteark, tror det er fra Panduro. Teksten er fra et Maja Design ark og også dette bildet er fra Janet. Har brukt kakeserviett, osteklut, litt roser fra WoC og en snurreblomst fra Kort og Godt. Har også funnet noen sølvfargede flate charms som er blitt limt perler på. 

Det var det for i dag, nå skal jeg nyte en rolig lørdagsfrokost med de to prinsessene mine,
før det blir litt maling! For jeg driver omsider med å lager meg mitt eget
HOBBYROM :D

Ha en super helg folkens!

- Elin

2 kommentarer:

  1. Så produktiv du er.. Julemesse å greier... Hadde jeg bare fått laget Julekortene mine... :o).. nydelige pyntede esker Og Flotte Design papir og bilder... Lekkert blir det! Håper du tar bilde av alle varene dine på messa når den tid kommer! :o)

    SvarSlett
  2. Nydelige sjokolade esker:)
    Klem Connie

    SvarSlett