torsdag 8. november 2012

Julekake/godte boks.


Da var det torsdag og LLC innlegg fra meg: Temaet for uken er snø, og det går jo hånd i hånd med jul. Jeg har dekorert en boks til å ha julekaker eller julegodis i. Synes disse er så dekorative på kjøkkenbenk og hyller, og en super gave til den som har alt:

 Har brukt Maja Designs siste kolleksjon: Its Chrismas Time. Arket heter Christmas Thoughts og her har jeg brukt begge sidene. Bildet er fra Pion Designs Fairytale of Winter klippeark.

Jeg har brukt Snow Tex rundt kantene på bildet og på den nedre kanten av boksen, sammen med litt Stardust Stickles. Snøkrystallene på lokket er Snowflake Trim som jeg har delt opp og pyntet med rhinestones. Som alltid er ostekluten med.
 Tekststempelet er fra fjordårets julesamling fra KOG også tror jeg at jeg har fått en ny favoritt blonde: Rhinestone Lace! Så delikat og søt. Nålene jeg har brukt heter Berrie Pins og Vintage Trinket Heart Pins og er fra Maya Road.
 Til slutt har jeg laget en søt sløyfe med Whinter white Shabby Seam Binding med en liten Jingle Bell for den ultimate julefølelsen. <3

- Elin

3 kommentarer:

  1. En aldeles nydelig boks du har laget her!!

    Takk for hyggelig kommentar på bloggen :-)
    Du må gå inn på instillingene når du designer kalenderen og velge de største rutene, da blir den større ;-)

    SvarSlett
  2. Helt fantastisk underbart vacker liten burk, Elin! Oppningen framtill med spetsen ar en genial ide, och nar du sedan lagt till nalarna och den lilla rosetten med bjallran dar samt texten sa fick den ett fantastiskt fokus. Me like MUCHO!!! ...kanske ocksa for att papprena paminner mig om pepparkakor? :-)

    Kram och ha en fin helg!
    Sandra

    SvarSlett
  3. Tusen takk snille damer :o)

    SvarSlett