onsdag 30. januar 2013

Endelig på plass hos LLC!

God kveld folkens, må bare rope ut denne gladnyheten jeg: ENDELIG er Pion Desings nye kolleksjon på plass i butikken til Live and Love Crafts <3

Gleder meg som en liten unge til å åpne neste DT pakke som er på tur, med disse skjønne papirene fra Alma's Sewing Room:



Om du også liker det du ser, ta en titt innom LLC's Facebook side HER og prøv lykken, for du kan faktisk vinne HELE kolleksjonen!!
Det er også en hel haug med salg i nettbutikken nå, så ikke glem å ta en titt der også :)
 



Alle Magnolia Stempler på 45%

 Bildmalarna Stempler er redusert til 99p-£4.00 

Pion Design 6x6 For Mother og Grandma's School Book 20% , de samme to kolleksjonene i 12x12 25%

Maja Design It's Christmas Time 20%

Inkido 25%

Riddersholm Huntington Garden og Flemarket 40%

 Bello Pastello 50%


Løp og kjøp, raskeste vei til butikken finner du HER.
 
 
Det var det for i dag, kom gjerne innom i morgen å for da er det min tur å inspirere på LLC's Inspirasjons blogg og jeg har lekt meg med morsdagstemaet :)
 
Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar