fredag 4. januar 2013

Top 10 Kort fra 2012

Heiiiiii! Nå har jeg omsider kommet hjem igjen etter ei herlig uke i nordnorge med familien min.
Det har vært stillere en stillest her på bloggen og nå har vi til og med begynt på nytt år!
Så da må det siers: GODT NYTT ÅR :D
Vi satser på at det blir et skikkelig kreativt og innholdsrikt år med mye scrapping, mye latter, mye glede, gode stunder og nye inspirerende møter.

Jeg lar meg allered nå inspirere av flere "med-bloggere" som publiserer sine topp 10 prosjekter fra året som har gått, og det har jeg også lyst til. Så her komme i tilgeldig rekkefølge mine

TOPP 10 Kort fra 2012

Tag-Kort.
 
 Dåpskort

Posekort.
 
 Tag-Kort.
 
Bryllupskort.
 
Posekort.
 
 Matavfallspose-kort.
 
Julekort.
 
Julekort.

 Posekort.

Oookei, så det er altså ikke enkelt å velge ut et lite antall fra et helt år, når man lager store mengder kort. Men slik ble i allefall årets utvalg:)

Klems fra meg
- Elin
 


 

6 kommentarer:

  1. Dine kort er helt bedårende jeg elsker den vintage stil. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Hi Elin, glad your back. What a beautiful selection, I love them all. Can I ask where you got the Airmail stamps from, love them too.
    Hugs Tracy x

    SvarSlett
  3. Thank you Girls :) Most of my stamps are from Kort og Godt, also the airmail ones :)

    SvarSlett
  4. Piękne prace, cudowny klimat:))

    SvarSlett
  5. Ahhh...har var det en hel del som jag inte sett tidigare och sa mycket fint!!! Jag gillar det tredje uppifran (paskortet) valdigt mycket, men min favorit ar det vita med anglarna i brunt. Det ar helt ljuvligt!

    Kram,
    Sandy

    SvarSlett