mandag 20. mai 2013

Bleiekake til ei lita frøken

Da var pinsen nesten over og arbeidshelgen min tok slutt i går kveld. 
Det har såklart vært KNALL vær i helga, og det er såååå godt med litt varme igjen... gledet meg fælt til å nyte utedag med småjentene i dag, men såklart regner det på fridagen min :S
God annledning til å ta unna litt husvask, og kanskje blir det rom for litt scrapping også.

Har laget bleiekake til en nybakt mamma. Den lille prinsessen blir hedret med lilla, selv om bånd og blomster ser noe blålig ut på bildene:

 Jeg bruker pampers når jeg lager bleiekake, da de er helt hvite og fine på baksiden. 
2 pakker gir en stor og flott kake :)
 Bånd og blonder er kjøpt på en lokal butikk. Jeg beregner 3 meter bånd slik at jeg får en stor og fin sløyfe på kaken. Pynten er helt enkel her, etter bestillers ønske. Noen enkle små blomster og en bamse på toppen. Har også stanset ut et hjerte i hvit bazzill, med en die fra Memory Box.

Stempletrykket er såklart fra Kort og Godt.


Ønsker dere en fortreffelig regnværsdag!
Nå skal det vaskes :o) 

- Elin

1 kommentar:

  1. Jag bara måste testa på att göra en sådan här tårta någon gång. De är fantastiska, vilken “eye-candy”! /Sandy

    SvarSlett