torsdag 23. mai 2013

LLC Blonde Bok

Da var det ny uke og ny torsdag! 
Denne uken ble jeg oppfordret til å lag noe fint med den nyeste kollesjonen fra
Pion Design; Vintage Garden, og jeg må innrømme at jeg hadde mine tvil om denne...
Vel, jeg tok feil!
Jeg har falt helt for de nydelige klippearkene og dagens motiv er en av mine favoritter:
For en gangs skyld har jeg ikke laget et kort, men en Blonde Bok!
I det siste har flere venner og "inspirasjonsbloggere" laget slike lekkre bøker, for å oppbevare brede blonder i. SÅ jeg tenkte jeg skulle lage meg en slik en til å oppbevare alle de lekre blondene jeg har fra LLC! Advarer om mye bilder i denne posten!
To days inspiration is not a card, but a Lace Book! 
Som du kan se har jeg kun dekorert en side på boken min, forside. Innsiden inneholder 4 chipboard sider, hvor jeg har surret blondene mine rundt.
Her er et bilde fra siden, og jeg skjønte underveis at boken min ble ALT for liten for alle de nydelige blondene og båndene fra LLC... så her er bare et selektivt utvalg <3
Husk at alle de fine blondene du ser, finner du hos LLC :D
Så klart må det være litt detaljbilder også:
Håper du likte boken, så er det bare å gå i gang med en ny og større verson!

- Elin

8 kommentarer:

  1. Great idea. I like it! Thank you for sharing.
    Jasmina

    SvarSlett
  2. Åh, det här är SÅ SMART! Vilken kul idé! Du är så kreativ! Älskar din stil, du har verkligen ett öga för ljuvliga detaljer. Helt underbart!

    kram,
    Hanna

    SvarSlett
  3. Elin, this is amazing. Absolutely love it, is it on its way to me.... lol. Wow you have so much lace, my problem is that it doesn't last long enough to be in a book, perhaps I need to order more.
    Hugs Tracy x

    SvarSlett
  4. Fantastic, practical idea - and what a gorgeous cover!
    Alison x

    SvarSlett
  5. Hehe Tracy <3 You need to order loads! Thats what I do :) Thank you for all the good feedback, its fun to be creative even though this was not my idea from the start :)

    SvarSlett
  6. Oh wow what a great idea! So pretty Jen xxx

    SvarSlett
  7. Elin, det här är ett underbart projekt som både visar upp det vackra i Vintage Garden och LLC:s spetsar. Du vet att jag tycker allt du gör är så fint, och det är svårt att välja ut en favorit, men denna spetsbok hamnar väldigt högt upp på listan. Och av allt att döma är jag inte ensam om min åsikt...du har sett alla kommentarerna på bloggen, alla likes på Facebook, men vad du kanske inte sett är 146 likes på Instagram!!! Det är bara några färre än det mest populära Tilda kortet någonsin, så stort grattis till dig! Med denna skapelse charmade du och inspirerade du alla! Sandy xx

    SvarSlett
  8. Beautiful and practical ... gotta love that lol ... I love your attention to detail and espescially love your little cotton reel in the corner ... Julie ..x

    SvarSlett