lørdag 24. august 2013

Det var en gang....

En jente som beundret sine medscrapperes talent innen fargelegging av motiver SÅ mye, at hun måtte prøve det selv! Haha ok ok det var klisje, men sant da.. noen ganger får jeg bare så utrolig lyst å prøve meg på litt distress farging. Så i dag får dere se et magnoliakort fra denne jenta, det må vel høre til skjeldenheten?

Temaet vi fikk hos LLC denne uken var "Once upon a time...", og da passet det godt med et koslig eventyrkort til min lille niese i nord. Skal sende en liten pakke og takke for alle de flotte klærne vi har fått arve til minstemor her. Snille Andrea fortjener et kort som dette:
Har brukt papirer fra Sofiero kolleksjonen til Maja, og en av mine nye favoritt dies har blitt brukt: La La Land banneren <3 Har fått magnolian fra en av mine lagkamerater Becky, som ville jeg skulle få teste litt ulike papirer å farge på... og vips så var det pakke i posten! Takk søta ;)
Blomster fra K&G, og pga eventyrtemaet måtte jeg ha med en liten ballerina/fairy charm. Passet i grunn utmerket til en 4 år gammel prinsesse ;)
 Tekst stripene er med som vanlig, DIGGER disse og kan ikke se at jeg skal gå lei av de med det første. Enkelte "diller" kommer for å bli.
 Inni kortet har jeg laget en tag med stempel fra K&G, trykket på et søtt hjerte stanset ut med en magnolia die.
Har brukt blonder og bånd og diverse andre dikkedarier, så om det er noe du har lyst på er det bare å se på matereallisten under. Trykk på bildene, så havner du rett i butikken til LLC.
Takk for at du titter innom.

- Elin


1 kommentar:

  1. Roligt att se dig farglagga da och da, Elin. Supersott kort i vanlig Elin stil; inte manga ganger man ser Tilda pa ett kort i det dar formatet! :-) Kramiz, S.

    SvarSlett