lørdag 19. oktober 2013

Motiv-Boks

Da nærmer vi oss slutten på atter en uke, denne gang er det en "Vintage Autumn Basics" uke hos LLC; og vi har alle fått kose oss med disse deilige papirene fra Maja Design.
Jeg har etter inspirasjon fra Wenche, dekorert en eske/boks til alle de flotte motivene jeg har gjennom tiden som DT hos LLC. Og jeg må bare beklage at det er en stavefeil på boksen... jeg vet om det!
Så det først da den var ferdig, og min unskyldning er såklart at jeg er norsk og ikke engelsk :p

Så her kommer min Motives boks :p som da på engelsk heter Motif box:
En resirkulert eske med deilige Maja Designs papirer fra siste kolleksjon:Vintage Autumn Basics.
Og for første gang på lenge kan jeg, med hånda på hjertet, si at denne kolleksjonen er SÅÅÅ deilig! Fra første til siste papir altså, min desiderte favoritt til nå.
Her har jeg brukt to ulike ark: No.XXI og No.XXII.
 Jeg har laget skillesider i boksen, for å sortere de ulike kategoriene med motiver. Jenter, gutter, bryllup etc. Skillearkene er punchet med en die, og teksten skrevet med dymo.
Siden boksen skal stå i en hylle sammen med flere ting, har jeg valgt å dekorere bare fronten.
Deilige blomster fra WOC og blonder fra LLC. Barkhjerte og trebanner har fått en runde frantage.
En liten titt på skillearkene.

Takk for at du tittet innom. Skulle du få akutt lyst på noen av matrealene jeg har brukt her, er det bare å trykke på bildene under. Da kommer du rett til Live and Love Crafts nettbutikk.

- Elin

4 kommentarer:

  1. Kjempelekker!! Digger den, ja. Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  2. Fantastiskt inspirerande och vackert projekt, Elin! Alltid lika roligt att du gör lite annorlunda saker då och då. Vackert blev det dessutom! Kul att höra att du gillar Majas nya kollektion…fast jag vet inte om den slår VSB1 (Sommar). Kanske med tiden?! :-) Ha det så trevligt under mamma-besöket. Kram, Sandy

    SvarSlett
  3. Wow just freakin' gorgeous!! I am soooooooo casing that Elin!! I need one!!

    SvarSlett
  4. Det var ein lur og veldig flott måte å arkivere det på :)

    SvarSlett