lørdag 30. november 2013

Shabby Sjokolade Jule Kort

Ukens tema hos Live and Love Crafts er Shabby Christmas, her er mitt bidrag.
Jeg har laget et sjokoladekort som passer for en 200g sjokoladeplate:
Jeg har brukt hvit bazzill til å brette etter denne tutorialen HER som Ann Krisin har laget. Mønsterpapirene jeg har brukt er fra Maja Designs vintage summer basic kolleksjon: 1891 og 1905.
Min store favoritt i LLC butikken: Bark Hjerter <3 De har fått hovedfokus her.
Jeg har pyntet de opp med shabby white frantage og koslige juleord. 
 Og her er innsiden. På alle sider har jeg brukt en stjerne stencil og hatt på snow-tex. Kosistensen til snow-tex er perfekt sammen med stenciler og den tørker ganske raskt. Sammen med frantage synes jeg det gir en deilig vinterfølelse til prosjektet.
Julestempelet på bakgrunn er fra Inkido, og teksten inni kortet er fra Kort og Godt.
Den flotte blonden, barkstjernen og blomstene finner du i LLC sin butikk.
Ser at jeg har fått et gjennomgående tema her: Mønsterark med trepanel, bark hjerte, bark stjerne, hvite og naturlige farger ;)
- Elin

2 kommentarer:

  1. Åh det här var verkligen schabbigt och underbart snyggt! Såååååå fint med frantagen på de stora barkhjärtanen.
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett