lørdag 12. april 2014

I dag starter reisen...

"Post Card" er temaet hos LLC denne uka. Det er jo ikke noe stort problem siden det tross alt er kort vi lager ;) Også er det jo sjeldent et kort uten poststempler her i gården. 
Her har jeg brukt en av favorittene fra LLC butikke, nemlig "Post Card" stempel fra Inkido:

Siden vi nærmer oss konfirmasjonstide er det rett og rimelig at jeg startet å lage litt kort til den annledning. Dette er at av de første i år:)

Jeg har lært/oppdaget noe nytt også, nemlig Pintrest! Himmel for et sted altså, SÅ mye deilige motiver å scrappe på. Koffertene fant jeg der, de passet så godt til teksten ;)


Det var ukens bidrag hos LLC :) 
Minner om at vi har en søt utfordring gående der også, og vi vil gjerne se din tolkning av temaet:

April Challenge - Chocolate


- Elin

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort og så liker jeg kjempegodt temaet på det!!!! God helg og påske!! Klem

    SvarSlett
  2. Tøft konfirmasjonskort!! Digger bildet!

    SvarSlett
  3. Nyyydelig kort, og enda lekrere IRL! Kommer nok til å lifte dette altså, både bruk av bilde og tekst. Passet så perfekt sammen :)

    SvarSlett
  4. Kände på mig att detta temat inte skulle bli något större problem för dig. :-) Kan bara hålla med om att bilden är mycket passande till hälsningstexten. Verkligen ett nostalgiskt och charmigt kort!
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett