lørdag 26. april 2014

May your days be filled....

Leker litt med PionDesign's siste kolleksjon: Shorelines Treasures.
Har pyntet en større papirppose, også har jeg prøvd å bruke Boarder papiret på en annen måte en å dele opp bordene en for en. Det ble seende slik ut:


Jeg er nok ikke den største fan av nautiske temaer, men disse papirene kan fint brukes til andre temaer også. Jeg har brukt øyenstikkere som hovedmotiv,  den var så stilig :D


Har gått litt bananas med ostekluten bak bilde, og blomster og div andre dekorasjoner finner du i nettbutikken til Live and Love Crafts HER.


Fugleredet er laget av jute i naturfarge, det er surret opp rundt fingeren min og limt med flytende lim, før jeg har brukt halvperler som egg. De er fra Melissa Frances.


- Elin

3 kommentarer:

  1. Hej Elin
    Det var ett lite annorlunda kort från dig idag; intressant sätt att använda bårder arket, och så var det ett bra tag sedan jag såg dig använda brunt och blått ihop. Så fint det blev med trollsländan som huvudmotiv. Jättemysigt kort!
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett
  2. Jeg syns dette var sikkelig stilig! Du er kjempeflink med kortene, de blir utrolig fine!

    SvarSlett
  3. so lovely and the colours are lush x

    SvarSlett