lørdag 19. april 2014

Smykkeskrin til ei tulle.

Vi viser frem deilige REPRINT papirer denne uke hos LLC
Da jeg så dette smykkeskrinet hos Søstrene Grene, viste jeg at jeg måtte pynte det. 
Den bleke ferskenfargen skrinet har i utgangspunktet, passet perfekt til papirer og blomster.
Her er resultatet etter noen timers jobb:


Jeg må innrømme at jeg var skeptisk til papirene da de kom i butikken. Men da jeg fikk dem i posten var de jo bare SÅ flotte... Forelska <3
Har laget flere prosjekter med REPRINT som kommer fremmover ;) 
Her kommer (en haug med) detaljer:


Blomster, blonder og kakeserviett finner du i LLC butikken.
De hvite og blå krøllerosene er siste nytt i butikken, de er fra K&G.
Teksten er en chipboard fra Wycinanka som jeg har embosset med frantage. 
Knappene er fra farmors knappeskrin ;)


- Elin

5 kommentarer:

  1. Å det var nydelig! Tenker mottakeren av dette blir kjempeglad! Ha en fortsatt fin påske!

    SvarSlett
  2. So gorgeous ! Lovely soft colors ! Love it :D

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert Elin, og så smart å pynte esken fra Søstrene Grene på denne måten :-)

    SvarSlett
  4. Elin, du är en sann mästare på att dekorera askar och kartonger. Nästan obeskrivligt vacker är denna skapelse, och så roligt med ett smyckeskrin, det var något nytt. Jag ser det som en stor bedrift att jag lyckades köpa in nya papper som fick ditt gillande! Haha :-)
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett
  5. Så nydelig smykkeskrin. Utrolig lekre farger og nydelig pyntet.

    SvarSlett