søndag 11. mai 2014

Scrappelyst Grublis - Før og Nå

Hos Scrappelyst har vi bestemt oss for å kjøre i gang noen ekstra  utfordringer, i tillegg til den måntlige utfordringen. Disse ekstraoppgavene kaller vi for en GRUBLIS
En grublis er rett og slett en litt ekstra utfordrende oppgave, hvor du må tenke deg om.
  
Her kommer den første grublisen som vi har valg å kalle:

Grublis - "Før og nå"

 

"Ta utgangspunkt i et av dine aller første papirarbeider, et som du har bilde av eller fremdeles kan få tatt bilde av, og lag det om igjen i den stilen du arbeider i nå i dag."

Her får du min tolking av et gammelt kort!
Jeg hadde nemlig helt dilla på bretting da jeg begynte å scrappe. Og jeg hadde dilla på farger! Jeg laget dette te-lys kortet med mitt første magnoliastempel, faget med aquarellblyanter. Lilla distress hadde jeg også...  Siden dette kortet eksisterer enda, har jeg valgt å ta nye bilder. Fotograferings kunnskapene har heldigvis forbedret noe  seg siden dette ble laget....

 

Det fine med "FØR"prosjekter, er at oppussingen ser så utrolig mye bedre ut ;) I dag har jeg landet trygt og godt på "Vintage hyllen", og fargevalget er noe mer behagelig for øyet. Motiver farger jeg fra tid til annen, men ferdige bilder er og blir en favoritt. "NÅ" kortet mitt har også svertede kanter, men heldigvis i en litt mer diskret farge en før. Poststempel og klokkediesen i bakgrunnen er fra Marianne Design som distribueres her i Norge via Global Hobby og Kunst

 
 
 
 
 
Nå håper jeg DU blir med oss på denne grublisen!
 Frist for å delta er 31.mai kl 20.00. Reglene for deltakelse finner du her.
Og lurer du på om det finnes en premie, så må du titte innom oss  HER.

Elin

1 kommentar:

  1. Jag måste tillstå att jag blev förvånad då det färgglada Magnolia kortet dök upp förhandsvisningsfältet på LLC bloggen. :-) Roligt tema, och det nytillverkade bokkortet faller mig nog också bättre i smaken ;-)

    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett