lørdag 3. mai 2014

Til deg...

Det er DEN tiden på året, den tiden da alle går rundt og smiler... Folk forelsker seg, fuglene forelsker seg! Luften føles anderledes, snøen smelter... det er VÅÅÅÅÅR :D

Jeg er helt klart en av de som ELSKER denne årstiden. Alt virker så mye lettere, lysere og søtere. 
Og akkurat den følelsen har jeg prøvd å fange i dette kortet:


Har brukt nydelige papir og motiv fra PionDesign. 
Jeg har også leka meg med de siste blomster "tilskuddene" i Live & Love Crafts butikken: Kort&Godts krølleroser! Blonden er også fra K&G.




Min tolkning av ukens tema: Spring Garden :)

- Elin


6 kommentarer:

  1. Absolutely gorgeus,,,,,Elin, love such a lot of details,,,,,,,This creation captivate my eyes,,,,,,Amazinggggggggggggggggggggg oneee

    SvarSlett
  2. Nej men ser man på; både metalhörn och en resindeko har funnit plats på Elins kort! ;-) Härligt vårkort; igår hade vi superväder och det ser ut att förbli likadant idag, så ska strax gå ut och sätta mig i solen. :-)
    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett
  3. Nydelig kort.
    Lyst og lekkert med mange fine detaljer.
    Tusen takk for inspirasjon.

    Klem Hege.

    SvarSlett
  4. Knallherlig kort! Rett og slett nydelig :)

    SvarSlett