lørdag 10. mai 2014

To prinsesser

Ukens tema hos Live & Lorve Cafts virket først litt vanskelig... 
Men etter å ha lest teksten på låten vi skulle las oss inspirere av, gikk det opp et lys:

"You fill up my senses
Like a night in a forest
Like the mountains in springtime
Like a walk in the rain
Like a storm in the desert
Like a sleepy blue ocean...
Come let me love you
Let me give my life to you
Let me drown in your laughter..."

Da jeg leste dette, tenkte jeg med en gang på de mest verdigfulle og vidunderlige tingene i livet mitt:
Mine barn!
Elsker dem til månen og tilbake <3 
Jeg har derfor valgt å lage to tags, en for hver av prinsessene (selv om de ikke er babyer lengre) :


 Jeg har dyp-dykket i resteboksen min, så tagene har fått litt PionDesign og litt MajaDesign papir.
Jeg har brukt  blonderester, selv de minste stumper spares på her i gården og man KAN bruke de også ;) Hugsnug til sløyfer og topp.  Blomster fra K&G og WOC. Stempler fra K&G.






- Elin



6 kommentarer:

  1. Wspaniałe, klimatyczne tagi:) Pozdrawiam!

    SvarSlett
  2. What a cute baby-tags ! :D

    SvarSlett
  3. such such stunning work, adore the images you have used as well x

    SvarSlett
  4. Så Vakkert!! Nydelige Detaljer.. Herlige tekster.. Supert satt sammen.. Rå-Lekkert!!

    SvarSlett
  5. Nydelige tags! Fint med de revne kantene.Herlige farger og detaljer.

    SvarSlett
  6. De är bara för söta och goa’ dina små flickor. Helt underbara bilder, självklart också mycket vackra tags.
    Kram Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett