torsdag 5. juni 2014

Juni utfordring hos Scrappelyst.

Da er det dags for ny utfordring hos Scrappelyst, og i Juni vil vi se din tolkning av temaet maskulin! Det er altså et papirprosjekt til mann eller gutt vi ønsker å se, og her får du min tolkning:

Jeg har valgt å lage et maskulint konfirmasjonskort, siden vi er midt i konfirmasjonstider. Jeg har brukt en papirpose som base, og utrolig stilige papirer fra Papirdesign. Bølgepapp, knapper, natur tråd, filmstriper og en klype er brukt til pynt. Jeg har også brukt det knalltøffe kaffestempelet som er å finne hos Kreativ Hobby.

 Teksten er printet fra egen maskin, og på kraft. Synes kontrasten mot den lyse bakgrunn er så kul. Poststemplene er fra Magnolia, tusen takk til søte snille Becky som sendte de til meg ;)




Ble du inspirert til å delta i utfordringen vår, så finner du mer om reglene våre HER.

 Utfordringen vår har frist 30. juni kl 20.00

Elin. 


4 kommentarer:

  1. I love this, you always add so many lovely touches, I may pinch your eyelet and twine idea, it looks amazing. And, happy to see the stamps are getting the use they deserved. I'll miss you at LLC, but will still see you around, hugs xx

    SvarSlett
  2. Thank you sweety, I'm so glad your stamps wanted a new home ;) I'll miss you to, but we got face! And I'll keep popping by both LLC and your blog *hugs*

    SvarSlett
  3. Wow super flot herrekort.

    SvarSlett
  4. Läckert manskort; fina knappar och så gillar jag flätningen.
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett