fredag 13. februar 2015

Til Dåpsbarnet

Her kommer mitt aller første bidrag for 

https://www.facebook.com/kaboks.norway?fref=ts


 Jeg har laget et dåpskort i duse babyblå toner:

Kortet mitt er som vanlig basert på en papirpose og det nydelige motivet fant jeg på pintrest.
Mønsterarkene har jeg rufset og laget juksesøm på, før jeg har pyntet opp kortet med blonder, kakeserviett, osteklut, blomster og barkstjerner.


"Til Dåpsbarnet" er stanset ut med kaBoks sin nydelige dies. Perfekt str og font etter min smak. Jeg har også stanset ut stjernekonfetti som jeg har limt litt her og der på kortet, og spritet opp med litt stickles star dust.

Inni kortet har jeg laget en tag med bazill og mønsterark, som er punchet på toppen. Jeg bruker hugsnugbånd som dekor og hempe for å dra ut tagen fra kortet. Her har jeg brukt det søte stemplet "To små øyne" fra kaBoks, i tillegg til litt flere stjernekonfettier.

kaBoks jobber iherdig for å få igang en god blogg og nettside for sine produkter, så den som venter på noe godt.... Følg oss på https://www.facebook.com/kaBoks inntil da ;)
Ønsker du å shoppe litt? HER er en oversikt overe forhandlere som fører kaBoks sine produkter.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar