søndag 1. mars 2015

GDT oppdrag for LLC.

Tilbake i gamle trakter <3 Fikk en trivelig forespørsel fra min gamle "skjef" Sandra, som lurte på om jeg ville være gjestedesigner hos Live and Love Crafts igjen. Såklart villle jeg det <3

Jeg har laget et bidrag til Mars utfordringen deres, inspirert av denne kollagen:


Pastell er ofte noe jeg liker å leke med, men denne gangen falt jeg for de små mønstrene rundt om:


Jeg har såklart litt fristende LLC produkter liggende etter å ha vært i designteamet der tidligere, så her er en liten oversikt over hva du finner i nettbutikken deres HER:

* Motiv og mønsterpapirer fra PionDesign.
* Blonder.
* Barkhjerter.
* Osteklut & Kakeserviett.
* Stardust stickles.

 

Har du også lyst å være med på denne utfordringen? Klikk deg inn på Live and Love Crafts sin blogg for mer informasjon og regler. Og såklart finnes der en fristende premie ;)

Takk for at du tittet innom.
Elin.

1 kommentar:

  1. Tack för att du ställde upp; roligt att se dig gestalta med LLC produkter igen. :-) Du har en så skön vintage stil. Ha det gott!
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlett