onsdag 10. juni 2015

Hvordan løse en CAS utfordring?

Jeg lurer på, hva er egentlig "Clean & Simple"? Og kan CAS tolkes ulikt ut fra ulike grunnstiler i scrappeverden?! Jeg vil tro at de fleste svarer ja her. Jeg har tolket to kort ut fra mitt ståsted, og jeg synes disse ble veldig CAS i forhold til min vanlige stil. Hva synes du?


Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign. Rufset litt her, svertet litt der. Punchet med stjernepunch fra MS og lagt til litt hamp og en charm. De hvite flekkene er tabbelakk. Dots fra Papirdesign.


Samme stil som over, bare snud litt på plasseringen. Kortene ble laget til to brødre som feiret bursdag sammen. 

Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin.


1 kommentar:

  1. Disse to er CAS kort , syns jeg. Det er de vanskelige korta å lage syns jeg. Disse to er kjempefine , enkle , røft og tøffe . Klem Synnøve

    SvarSlett