mandag 19. oktober 2015

Vakre juleminner

Jeg har startet på julekortproduksjonen, og i år klør det litt ekstra i fingrene. kaBoks har kommet med en rekke fristende julestempel, ett av de har jeg brukt her:

Jul fror meg er varme farger, gode ord, snøkrystaller og nisser eller engler. Alle elementene er med på kortet mitt, i tillegg til litt juksesnø i form av gesso på bplomster og kanter. Jeg har scrappet i naturlige toner og dykket i resteboksen min med gamle mønsterark med juleprer. Som vanlig har jeg brukt papirpose som base.

Dette stempelet fra kaBoks fenget meg med en gang jeg så det! Jeg elsker både ordene og fonten, og synes størrelsen er hel passe til både kort og kanskje pakkelapper med? Stempelet heter "Ønsker deg vakre..." og er et "må ha" produkt for meg :)


Har du tyvstartet på juleforberedelsene? Hvist ikke så håper jeg du fikk litt inspirasjon til å begynne nå.

Elin

1 kommentar: