søndag 24. januar 2016

Gave til en babygutt.

Jeg har laget noen søte små smykkebokser/skrin i det siste, tenkt som små gaver til enten nyfødte eller som dåpsgave. Boksene kan godt  romme andre små gaver, som feks gavekort, pengegaver, første hårlokk eller tann ol. Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Boksen jeg har pyntet, har tidligere vært en osteboks i trematreal, så her snakker vi gjennbruk. Mønsterark i duse blå guttetoner er på sin plass. Jeg har stanset ut div sirkler med dies og motivet er fra Kort og Godt: Dåps klippeark. Små ord fra en Staz stempelplate som heter #medomtanke. Jeg har svertet kantene på alle papirer. 

Inni boksen har jeg lagt et lite stykke shenilleduk, for å gi følelsen av eksklusivitet.

Elin

1 kommentar:

  1. Super fin gaveæske og flot teposekort i dit forrige indlæg.

    SvarSlett