tirsdag 2. februar 2016

Kalender 2016

Vi skriver nå 2016, og det er på tide å bytte ut gamle kalendere med nye. Jeg har dekorert en kalender i duse lilla- og rosatoner. Størelsen er A5 og kan henges opp på vegg, eller stå om man ønsker:

Jeg har brukt baksiden av en tegneblokk som base, delt den i to og kledd den med deilige lilla mønsterark. Motivet er fra et eldre Papirdesign klippeark og er absolutt nyyydelig. Bak motivet har jeg brukt både kakeserviett og osteklut.

Jeg har pyntet opp med glitter hjerter fra Papirdesign, roser og chipboard stjerner og swirls fra Wycinanka. På chipboardene har jeg brukt frantage i fargen shabby white og pink. For å lage feste har jeg laget hull og brukt hugsnug bånd.

Bak kalenderen har jeg brukt hvit bølgepapp for å fremheve den. Bølgepappen føres via Global Hobby og Kunst.

Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin.

1 kommentar:

  1. Precioso y delicado.
    Me quedo como seguidora y quedas invitad a mi blog.
    Saludos

    SvarSlett