søndag 13. mars 2016

Gratulerer med dagen.

Bursdagskort til jenter, nærmere bestemt veninner og bekjente, er nok en av mine favoritt prosjekt. Det er SÅ mye fint å bruke på jentefronten: Blomster og blonder, herlige farger og motiver, og jeg blir så glad langt inn i skjela av slikt! Bare det å sitte å kjikke på alt, ta på det, flytte litt rundt... Hehe kanskje en smule intressert i scrappestasj? ;)

Jeg har i allefall laget et bursdagskort!

Her har jeg brukt mønsterark fra Kort og Godt, og et nydelig motiv fra Lulu Designart. Jeg har kuttet og rufset og svertet etter beste evne. Jeg har også brukt ett av mine siste tilskudd til stempelsamlingen: M-264 fra Kort og Godt. Denne platen har blitt mye brukt, og har masse flotte gode ord. 

 Jeg må komme med en liten tilståelse også... I høst etter scrappetreffet vårt i Bergen, forelsket jeg meg i denne sløyfediesen fra Marianne Design, så den ble en MÅ-HA sak. Bestillte den rett etterpå og glemte den helt bort! I en ryddeprossess dukket den plutselig opp igjen og jeg skjemmes bittelitt over å ikke ha brukt denne lekkerbisken før nå :D Fin sant?!

Til dekorasjon er det fast innslag av osteklut og blomster fra I Am Roses, samt en kakeserviett fra Papirdesign. Kortet kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

2 kommentarer:

  1. Jeg bare elsker posekort og kortet ditt var rett og slett nydelig :-) Masse fine detaljer på det.

    SvarSlett