mandag 11. april 2016

April grublis hos Scrappelyst

Vi skriver nå April måned og det er på tide med ny grublis fra Scrappelyst. Denne måneden vil vi se bruk av stencil på prosjektene. Prosjektet bestemmer du selv, så lenge det er papirrellatert, og hva du vil bruke stencilen til, ja det bestemmer du også selv ;) Så lenge det synes tydelig at stencil er brukt, så er vi fornøyde!

Jeg har laget en LO med bilder fra da Maja var liten og ny i værden. Den ble slik:

 Jeg har brukt mønsterark fra 7 Dots Studio, som jeg har fiffet opp med en dots stencil og hvit akryl mousse. Jeg har brukt rosa mousse på tittelen, som er chipboards fra Scrapiniec. Det er også pilene. 

 Dots er fra Papirdesign, og washitapen med stjerner på, er kjøpt via Global Hobby og Kunst. De fører også mousse og diesen jeg har brukt for å stanse ut sirkelen med hjerter i: Sizzix Thinlits - Decorative Bubles. De glitrende gemene har jeg funnet hos The Hobby House.



Vil du være med på utfordringen vår? Delta her da vel! Fristen for deltagelse er 6. mai kl 20.00.  og Reglene for deltakelse finner du her

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar