tirsdag 5. april 2016

Utfordring for april - Alt er lov.

Det er klart for en meget åpen utfordring hos Scrappelyst, for i april er alt lovt! Så lenge det kan rellateres til papirhobby, står du fritt til å levere hvilket prosjekt du ønsker! Jeg har valgt å kose meg med å lage et bryllupskort av det romantiske slaget:

 
Her har jeg brukt papirer fra restekassen og et nydelig Studiolight motiv. Hjerte chipboardene er fra Wycinanka og blomstene fra I Am Roses. Kantene har jeg rufset og svertet lett, og tekstene har jeg printet selv.

Jeg har brukt osteklut bak motivet og til å merke tagen med. Sløyfen er festet med en splitbinders. 


Vil du bli med på utfordringen vår? Ta turen til Scrappelyst og hiv deg med!
Utfordringen vår har frist 30. april kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Elin

1 kommentar: