søndag 15. mai 2016

Til en liten prins

I dag har jeg en gavepose å vise dere. Den ble laget for å romme en liten dåpsgave og et kort til en liten prins. Jeg har tatt utgangspunkt i en tykkere papirpose en vanlig, for å få det hele mer stabilt.

Her har jeg brukt nydelige blåtonede mønsterark fra Papirdesign. Motivet er fra Studiolight, og et av mine absolutte babymotiver: Muntert, sjarmerende og varm utstråling :) Jeg har brukt en kjempeflott treramme fra Scrapiniec for å øke fokus på motivet.

Jeg har brukt en stor bred blonde fra Kort&Godt, sammen med blomster fra I Am Roses og halvperleri dyp båtone. Er det ikke deilig å kunne kombinere så mange ulike blåtoner?!

På toppen har jeg punchet med en MS punch, og laget en stor tag inni med plass til litt skriverier.

Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar