torsdag 16. juni 2016

Feminine konfirmasjonskort.

Jeg har to konfirmasjonskort å vise dere i dag, denne gangen av det feminine slaget:
(Kortene kan også ses hos Scrappelyst).

#1: Posekort med mønsterark fra Studiolight. Her har jeg brukt digitalt motiv fra Lulu DesignArt, og en nydelig chipboard ramme fra Scrapiniec. Jeg har dekorert med roser, små liljer og små papirblomster fra I Am Roses. Jeg har stemplet med Papirdesigns clearstamp - Kjære konfirmant.

#2: Litt lysere posekort, også dette med digitalt motiv fra Lulu DesignArt. Her har jeg stanset ut en ramme og lagt bak bildet, sammen med osteklut. Jeg har brukt dies fra Papirdesign - Konfirmant med skygge, som jeg har stanset ut i hvit mosegummi. Skyggen er stanset i samme mønsterark som bakgrunn. Jeg har brukt blomster fra Kort og Godt, og hvite dots fra Staz. På toppen av tagen har jeg bruk hvitt hugsnug bånd.

Produkter som mosegummi, hugsnugbånd, Studiolight og Staz forhandles gjennom Global Hobby og Kunst.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar