lørdag 11. juni 2016

Grublis hos Scrappelyst: Papirsugerør.

Tid for ny grublis hos Scrappelyst, og denne gangen utfordrer vi dere til å bruke papirsugerør på kreative måter. Jeg har laget mange lollipops, men synes jeg måtte prøve meg på noe nytt denne gangen. Jeg ønsket papirsugerørene i fokus, så da ble det et CAS kort:

Jeg har brukt restepapirer, som har fått litt juksesøm i kantene. Så har jeg sprayet litt og klippet til sugerørene og dekorert med hamp. Stempeltrykkene er fra Papirdesign og er trykket med Versamark Watermark, før jeg embosset de med hvit finkornet embossingpulver.  



Har du noen kreative tips til bruk av papirsugerør? Vi vil se det! Så klikk deg inn hos Scrappelyst og delta da vel ;) Frist for å delta er 6.juli kl 20.00.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar