mandag 17. juli 2017

Mer inspirasjon til juli-utfordringen hos Scrappelyst

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst. Denne månedens oppgave lyder som så:

"La deg bli inspirert og lag det du måtte ønske, bare du fyller kravet for at prosjektet er et papirprosjekt. Ønsker du å lage en gave, ønsker du å scrappe en LO inspirert av ordet, eller finner du en helt annen løsning på oppgaven?"

Jeg har valgt å tolke gave på en litt annen måte. For jeg synes nemlig alle de flotte kortene og tagene vi lager som gavekort, er en liten gave i seg selv! Tenk på hvor mye tid og utstyr vi bruker, for ikke å snakke om omtanken vi legger i disse prosjektene? Mitt bidrag er en gave-tag til min mors 60 års dag.


Jeg har brukt en stor tag som base, og pyntet den opp med nydelige mønsterark fra Studiolight. Jeg har brukt Marabu Mixed Media Acryl Mousse i fargen hvit og caribbean blue, sammen med stensil, for å skape litt effekter. Chiboard fra Wycinanka og nydelige blomster fra I Am Roses. Tallet 60 er også chipboard tall fra Wycinanka. 



Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER. Der finner dere også regler for deltagelse og tidsfrist for innlevering.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar