onsdag 11. oktober 2017

Grublis for oktober - høstens farger

Det er klart for ny grublis hos Scrappelyst.

I grublisen denne måneden vil vi at du skal la deg inspirere av høstens farger. Lag et papirprosjekt der disse fargene er i fokus (brunt, gult, oransje, rødt - altså jordfarger).



Grublisen vår har frist den 6.november 2017 og reglene for deltagelse finner du her


Jeg har laget et stort brettekort i høstlige fargetoner, med matavfalspose som base. Grunnet alle kantene først, før jeg gjorde klar paneler med mønsterark. Motivet er hentet fra pintrest. Vi snakker litt mixed media her også: Stripene er lagt med Marabou Mouse i fargen hvit, før jeg pyntet opp med glitterlim og gilding flakes fra Creative Expressions. Jeg har stanset ut rosen med diesen " Greaceful Garden" fra Sizzix, den har jeg brukt til dekor både utenpå og inni kortet. Jeg har også brukt diesen "Bright Bubbles", blomster fra I Am Roses, osteklut og paljetter som dekor.


Inni kortet har jeg pyntet etter samme stil som på utsiden, bare lagt til en nydelig tekst fra Kort og Godt, samt en "Gratulerer med dagen" tekst fra Papirdesign. Sirkelen bak teksten er stanset ut med dies fra Sizzix sitt sett "Frames & Embellishments". Jeg har knytt sammen kortet med hugsnug bånd som jeg har farget selv. Og alle kanter på mønsterakene er svertet med flere ulike farger distress. (For ordens skyld har jeg brukt vintage photo, wallnut stain, black sot og barn dor).







Det ble et lite bilderas gitt, men dette var et moro kort med mange detaljer :)

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar